Oz, here I come!

Paguba de dinainte de plecare

Posted on: 08/02/2010

Mai sunt cateva zile pana imi iau zborul de acasa. Mai precis, plec joi spre Londra. O sa stau acolo cateva zile sa ma relaxez cu prietenii de acolo, dupa care o sa fac marea calatorie catre Australia. Ideea e ca iar am facut niste prostii demne de tinut minte inainte de plecare. Asta ca sa produc pagube alor mei sa nu le fie dor de mine.

Deci ce s-a intamplat? Eeee… pai saptamana trecuta am facut accident.  Nu in intersectie. Asa, discret, pe drum. Era dimineata (aveam programare la dentist) si, in pofida timpului nefavorabil, mi-am facut curaj sa plec cu masina, desi nu sunt cea mai indemanatica soferita din lume. La nici macar un kilometru de casa s-a intamplat minunea. Mergeam constant cu 30 km/h, cand din zare am vazut ca se apropie din sens opus o alta masina si, cu inteligenta mea sclipitoare, m-am gandit sa franez un pic ca sa trecem usurel unul pe langa celalalt (ca mi se parea mie strada ingustata din cauza zapezii).  Dar minunea minunilor. Masinuta s-a facut sanie cu zurgalai si a alunecat pe contrasens, direct in masina cu pricina. Poc si de la capat, cum s-ar zice. Noroc ca celalalt sofer a fost un tip de treaba si simpatic, s-a rezolvat problema pe cale amiabila, i-am dat asigurarea… mi-am cerut scuze de cateva zeci de ori de-a lungul zilei (cat ne-am plimbat prin oras pe la birourile de asigurare, xerox etc). Am ramas cu un far spart, bara crapata si o mama nervoasa :)))

Oricum, am mai facut eu un accident de genul asta acum 2 ani jumate inainte sa plec in Franta. Am ramas fara carnet atunci, dar macar am avut parte de un an bun. De-aia eu sunt optimista si tind sa cred ca accidentul asta e un semn bun si ca anul asta in Australia o sa fie excelent!!

Eh…optimista, optimista. Dar ar fi fost bine ca ‘semnele’ astea sa se opreasca aici. Ei bine, nu! Eu sunt speciala. Trebuia sa mai fac ceva. Si chiar n-as fi scris despre isprava cu masina, daca nu se intampla si asta cu calculatorul. Deci da..astazi am ars un calculator. Nu stiu cum am reusit, ideea e ca s-a intamplat. Am vrut sa setez configuratia la internet pe calcul lui tati de la serv, dar n-a mers (adica nu m-am descurcat ca era si Vista in romana si cred ca nu avea instalata placa de retea :D). Asa ca am zis sa bag internet pe calcul meu vechi din clasa a IX-a ca sa aiba ai mei cum sa tina legatura cu mine (ca eu ma car cu laptopul meu ca de obicei). Zis si facut. I-am dat drumul (dupa mai bine de jumatate de an), a dat o eroare, dar pana la urma s-a dezmortit, dupa care m-am gandit sa mai fac curatenie pe el, ca sa mearga mai usor. Mda…si i-am dat un disk cleanup pe C si l-am lasat sa isi faca treaba (mai batraneste, ca na..are 8 ani). Eh…si cat mai sortam eu niste lucruri prin casa, aud deodata ca se opreste morisca (face/facea un zgomot destul de tare de la cooler) si am simtit ca miroase a ars 😐 Eh, da. A crapat. I-a venit sorocul. Dar de ce tocmai acum? Si de ce mi s-a intamplat tocmai mie?

Pai daca nu mi se intamplau mie chestiile astea, nu mai eram eu. Am stiut mereu ca sunt cam clumsy, dar parca nici chiar asa.

Hai pa la revedere, ca imi creste tensiunea!

1 Response to "Paguba de dinainte de plecare"

Daaaaaaaaaaa, asta vroiam sa zic si eu, dupa accidentul din 2007, ti-a mers bine in Franta 😀 e de bine, e un accident divin 😀

Drum bun tie, ai grija, distreaza-te si sper sa vb mai mult atunci cand vei fi in Australia,

Te pup

Leave a comment

Pages

February 2010
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Join 6 other subscribers