Oz, here I come!

Archive for January 13th, 2010

Ok, bun. Stim ca englezii nu sunt (neaparat) birocrati si ca lucrurile in UK se rezolva destul de repede. Asta spre deosebire de francezi, unde deschiderea unui cont in banca poate dura cateva saptamani. Australienii insa m-au impresionat. Se vede ca au radacini britanice si se pare ca isi depasesc in eficienta stramosii din Batranul Albion.

Deci ieri, din Romania, mi-am deschis cont in banca in Australia. Cum? Online. Procedura dureaza cam 5 minute si ei zic ca dupa ce iti faci aplicatia, dureaza intre 5 si 15 zile pentru a activa contul (asta ca sa aiba timpĀ  sa verifice veridicitatea datelor oferite in aplicatie). Insa azi am avut parte de o surpriza placuta. Am primit mail cum ca deja a fost activat contul meu si il pot utiliza. Intr-adevar, numai pentru depozite pana ajung in Australia. Conditia ca sa poti extrage bani si sa faci transferuri este ca in termen de 90 de zile de cand ti-ai deschis contul sa te prezinti la o agentie a bancii Westpac pentru identity check (adica te duci cu pasaportul si dovada ca ai o adresa stabila in Australia si gata). As simple as that! Plus ca pentru primele 6 luni nu platesti taxa de administrare a contului, iar daca in fiecare luna depui mai mult de 2000 AUD, nu mai e nevoie sa platesti deloc astfel de taxe.

Bravo, Australia! Deja imi sare inima de bucurie ca ajung intr-un loc unde lucrurile se misca atat de repede!


Pages

January 2010
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Join 6 other subscribers