Oz, here I come!

Incepe numaratoarea inversa!

Posted on: 03/01/2010

Si de abia astept! Peste aproximativ o luna si jumatate voi ajunge Down Under, unde neam de neamul meu nu a mai pus piciorul (asta din cate stiu eu, daca nu am vreun stramos care a fost suficient de curajos). Ok deci… mai am biletul de avion de cumparat si gata. Viza am primit-o pe 31 dec, asa ca mi-am inceput anul cum nu se poate mai bine.

Voi locui in Adelaide pentru 2 ani pentru a urma cursurile de master in Energie si Resurse oferit de departamentul nou-nout deschis de catre University College London in Australia.  Sunt mandra ca sunt implicata din nou intr-un proiect pilot ce promite sa salveze lumea (haha, cel putin asa zic aia de la The Times), ceea ce nu face decat sa fie si mai interesanta experienta asta!

E pentru prima oara cand tin un blog. Nu stiu deocamdata care ii este clar scopul. Sper sa fie util celor care planuiesc sa se mute in Australia, pentru ca o sa ofer detalii despre viata de acolo si despre detaliile plecarii. De asemenea, este o metoda buna de a-mi tine la curent prietenii cu ce mi se intampla!

I hope you enjoy it!

10 Responses to "Incepe numaratoarea inversa!"

hi,this is a comment. tananaa! :))

Bine mai Raluca, in sfarsit pot sa aflu oriunde si oricind informatii vitale despre tine!

Excelenta idee :))

Asa va fi la curent lumea cu aventurile tale :)) si voi avea liber la comentat, voi incerca sa fiu decenta, desigur :))

Te pup :*

Hehe! Merci! Am incredere in tine :))
Mi-a parut rau ca n-am facut asa ceva si pt anul nostru in Franta. Cred ca ar fi avut mii de posturi blogul, cu toate nebuniile ce s-au intamplat :))

Oy! Cranky:X Ostrelia! :)) bai bafta… si…un mic ghid… ca oricum cred ca nu o sa intelegi prea mult de la inceput:

“see yar ron” = “see you later on”
“bit of a digbat” =”silly”
“sheila” = “female”
“she be apples” = “everything going to be OK”
“shirty” = “upset”
“shout” = “your turn to buy” i.e. Beer
“slog or yakka” = “hard work”
“back of bourke” = “a way long from where ever you are”
“barrack” = “supporting one’s team”
“footy” = “australian rules football” not the same as soccer or us football.

**Please note “shout”… you’ll be using it from the first day :))

Merci pt micul ghid, miaunell. Cred ca o sa am nevoie de unul si mai si…ce vad eu aici nu pare prea promitator :)) Buna avertizarea cu shout😉 Crickey!! Tu esti in Australia acum?

salutari postmortem tovarasului de pe animal planet, sunt sigur ca a devenit un fel de mos craciun si vine pe lanceputul lui martie, odata cu martisorul

Haha! M-a mai pus cineva sa il salut :)) Asa ca no worries..

nice, chiar m-as risca sa plec in australia :))

Leave a Reply

Pages

January 2010
M T W T F S S
    Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Join 6 other followers

